LinkedIn kursen ger resultat!

Min kurs i LinkedIn som jag går är helt enkelt fenomenal!
Det första vi fick lära oss är lite tricks om hur man skriver i sin profil för att placera sig bra i sökningar på person på LinkedIn.

Vi började med att söka och se hur högt upp vi kom från början. Jag var inte ens med på listan… Efter att uppdaterat profilen i en kvart enligt tipsen på kursen så är jag nu nummer 1 på mina svenska sökord på LinkedIn! Helt otroligt! Och det här var ändå bara vår allra första uppgift, så jag ser med spänd förväntan fram mot resten av kursen🙂

Glöm inte att Gilla Sociala Sussis Facebooksida för mer information och nyheter om sociala medier – direkt in i ditt nyhetsflöde på Facebook!

Posted on 25 augusti, 2011, in Lättsmält, LinkedIn, sociala medier and tagged . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Hej Sussi!
    Var går du den här kursen i Linkedin?
    Mvh/ Amanda

  2. Hej Amanda! Det har varit lite mycket på sista tiden men nu har jag äntligen tagit mig samman och gjort en bloggpost om min LinkedInkurs! Den publiceras imorgon förmiddag (31 okt) så håll utkik!

    /Sussi

Kommentera

